کوکتل جوانسازی و ضد چروک AWS ژنوسیس

کوکتل جوانسازی و ضد چروک AWS ژنوسیس

cocktail hydrationپکیج کوکتل های جوانسازی اکسیژنو یک کامپوزیت حاوی چندین ماده فعال زیستی مناسب برای مزوتراپی می خرید کوکتل مو فیوژن اسپانیا باشد. به صورت 20 عدد پودر برای ترکیب کردن با مایع و سرم تولید شده است. این پودرها و سرم ها که حاوی فاکتور رشد اپیدرمال (EGF) پروتئینی هستند، رشد سلول های پوستی را تحریک می کنند و دارای عملکردی معجزه آسا برای حفظ سلامت و زیبایی پوست صورت هستند. اینگونه برای رسیدگی به چند مشکل پوستی در مزوتراپی ،با ترکیب کردن آنها توسط متخصص ، کوکتل مناسب پوست ساخته می شود. استفاده از این پکیج کوکتل ها به روش مزوتراپی به صاف کردن خطوط ریز ، سفت کردن و لیفت کردن پوست صورت کمک میکند. همچنین حاوی 4 عدد سرم با خواص ضد پیری است که از لک های ایجاد شده با افزایش سن یا آسیب رادیکال های محیطی و تیرگی و کدری پوست مبارزه می کند. مواد مغذی موجود در این پکیج کمک می کند تا پوست شما نرم ، صاف و مرطوب شود.

  • ساخت اسپانیا
  • با حجم 5 میل
  • چین و چروک ها
  • و فاکتورهای رشد
  • تحریک چربی سوزی توسط سلول ها
  • مناسب انواع تیپ های پوستی

cocktail hydrationذخایر چربی در سلولیت و نواحی خاص مثل چانه و زیر فک به شکلی هستند که می توانیم با تزریق آنزیم های خاص تجزیه شان کنیم تا به مرور زمان از آن محل حذف شوند. آنزیم هایی که به این ذخایر چربی به صورت موضعی تزریق می کنیم موجب باز شده غشا سلول های چربی می شود و باعث آزاد سازی چربی ها می شوند. چربی های آزاد شده توسط سیستم لنفاوی جمع آوری شده و دفع می شوند. با وجود این که لیپوساکشن روشی موثر و دائمی برای از بین بردن چربی ها به شمار می آید، دوره ی نقاهت یا ریکاوری اش ممکن است تا 6 هفته طول بکشد. همچنین خطرات زیادی هم دارد که این خطرات شامل آسیب به عروق خونی و اعصاب، کانتور نامناسب، سوختگی و عفونت می باشد. در انتها لازم به ذکر می باشد که قیمت لیپوساکشن نیز چند برابر مزوتراپی است و لیپوساکشن تحت بی هوشی عمومی انجام می شود.

همچنین به تکثیر سلولی نیز کمک شایانی میکند.

آمینو اسیدها مواد تشکیل دهنده پروتئینهای فیبروبلاست سنتز شده طبیعی در صدها هزار واکنشهای انزیمی و فعالیتهای سلولی میباشند. نهایتا کو آنزیمها سرعت ساخت و ساز بافتها را افزایش میدهند. کوکتل مزولایک آنتی ایجینگ پرو ترکیبی قوی از آبرسانها و احیا کنندههای قوی پوست میباشد. که شامل هیالورونیک اسید، ویتامینها، امینو اسید، مواد معدنی و کوانزیم ها میشود. هیالورونیک اسید به صورت ابرسانی در ساختارهای پوستی ایجاد میکند. همچنین به تکثیر سلولی نیز کمک شایانی میکند. بنابراین هیالورونیک اسید ماده ای حیاتی در کوکتل ایکس برای خاصیت کشسانی لایه درم و اپیدرم پوست را ایجاد می کند. ویتامین A خاصیت انعطاف پذیری را افزایش می دهد و همچنین چگالی پوست را با منظم کردن کراتینوسایتها تنظیم و روند درمانی را تسریع میبخشد. همچنین تاثیر آنتی اکسیدانی دارد که رادیکالهای ازادی که به بافتهای پوست اسیب وارد می کنند را از بین می برد. ترکیبات ویتامین ب در متابولیسم اسیدهای چربی مضر تاثیر گذار هستند. در به تعادل رساندن عوامل بیولوژیکی پوست تاثیر گذار هستند. ویتامین سی در خنثی کردن رادیکالهای ازاد بسیار تاثیر گذار هستند. از ملانین های محلی هایپرپیگمنتیشنهای جلوگیری به عمل میاورد و در سنتز کلاژن تاثیر گذار است. یک پروتئین قوی و مهم در پشتیبانی ساختاری و خاصیت انعطاف پذیری پوست، ویتامین E موجود در ایکس در مقابل رادیکال های ازاد میایستد از طریق جلوگیری از هیدروژن پروکسید. امینو اسید ها در بهبود سنتز پروتئین های فیبروبلاست بسیار تاثیر گذار هستند.

با بالا رفتن سن، انتشار مواد مغذی به لایه اپیدرم به خوبی انجام نشده و همین باعث میشود که به پوست ما اکسیژن و مواد مغذی کافی نرسد. به همین دلیل است که پوست، هر روز پیر و پیرتر شده و چین و چروکها نمایان میشوند. از طرفی عواملی مثل سابقه ژنتیکی، تابش نور خورشید، تغذیه نامناسب، سیگار کشیدن، مصرف الکل و کافئین، کمخوابی و استرس هم میتواند پیری پوست را تسریع کند. لایهبرداری شیمیایی (Chemical Peel): با استفاده از محلول شیمیایی، لایهبرداری انجام شده و چین و چروک پوست کمتر میشود. درم ابریژن (Dermabrasion): با اسپری کردن ماده حاوی کریستالهای کوچک و بکارگیری دستگاه مخصوص، لایهبرداری پوست انجام میشود. لیزر (Laser Resurfacing): کار لایهبرداری پوست را با لیزر انجام میدهد. مزوتراپی پوست (Mesotherapy): با تزریق مواد مغذی در زیر پوست، ترمیم پوست و جوانسازی آن را انجام میدهد. مزوتراپی پوست، یکی از روشهای جدید و مؤثر برای تقویت پوست و جوانسازی آن است.

داروی بی حسی توسط پزشک متخصص با کمک یک میکروسوزن به مناطقی از پوست که اهداف اصلی درمان هستند تزریق میشود. از آنجایی که این سوزن ها فقط به عمق 4 الی 6 میلیمتر به سطح پوست وارد میگردند برای بیمار ناراحتی ایجاد نمیکند. برای گرفتن نتیجه بهتر از این محلول باید تعداد جلسات روشهای درمان معمولا 3 الی 5 جلسه بین 10 الی 14 روز فاصله باشد. چگونه میتوانم این محصول را خریداری کنم؟ ممکن است در گذشته این محصول را خریداری یا از آن استفاده کرده باشید. خوشحال میشویم دیدگاه و نظرات خود را با سایر مشتریان به اشتراک بگذارید … فروشگاه اینترنتی ویان کالا تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز شما را با مناسب ترین قیمت و بهترین برندها در اختیارتان قرار می دهد. ارسال سریع، تضمین اصالت کالا و ضمانت بهترین قیمت سه اصل بنیادینی است که مجموعه ویان کالا از ابتدا به آن پایبند بوده است. ما همواره خواهان بهترینها برای مشتریان خود هستیم.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، همراه ما باشید. کوکتل مزولایک دکسپنتانول یکی از جدیدترین و بهترین محصولات مجموعه اسپانیایی مزولایک است که در حجم 10 سی سی عرضه میشود. این محصول، بر پایه هیالورونیک اسید، با منشا غیر حیوانی، تولید شده است و به همین دلیل، میتواند تاثیراتی کاملا طبیعی داشته باشد. کوکتل مزولایک دکسپنتانول، به عنوان یک آبرسان عمل کرده و سطح رطوبت را در سطح مو تقویت میکند. دکسپانتنول، یک عامل آرام کننده پوست است که اثرات مفید آن ثبت شده است. این بخشی از کوآنزیم A است که برای بازسازی ساختار لیپیدهای اپیتلیال و مخاط لازم است. دکسپانتنول موضعی، مانند یک مرطوب کننده عمل میکند و باعث بهبود قشر میشود. این محصول میتواند ترمیم سلول را تسریع کند و بافتهای آسیب دیده را بازسازی کند و باعث کراتینه شدن طبیعی پوست و مو شود. این محصول حاوی میزان مشخصی آب و پانتنول است که به عنوان پرو ویتامین B5 نیز شناخته میشود. این ماده در پوست به صورت طبیعی وجود دارد اما با کاهش آن، ریزش و پیری پوست آغاز خواهد شد.

این سرم برای جوانسازی و رفع چین و چروک می باشد.

این محصول از محبوب ترین کوکتل های کلینیک ها و افرادیست که به کار اسکین کِر مشغول هستند. ریزش مو و کم پشت شدن موی افراد امروزه به یک معذل بسیار مهمت تبدیل شده است. شرکت بیوکسین ترکیه کوکتل هایی را تهیه کرده است که پایه و اساس آن ویتامین ب 11 است. همراه با میکرونیدلینگ سر می توانید برای قطع ریزش مو از این کوکتل ها استفاده نمایید. پک کامل این کوکتل ها دارای 12 عدد ویال آمپولی است که هر کدام دارای 6 میل حجم هستند. از این سرم برای از بین بردن لک های صورت استفاده می شود که باعث شفاف شدن صورت فرد نیز می شود. این سرم دارای 100 میل محلول است که کیفیتی بسیار عالی دارد و می توان از آن در هنگام فیشیال ، بعد از استحمام و بعد از میکرونیدلینگ برای رفع التهابات پوستی استفاده کرد. این سرم برای جوانسازی و رفع چین و چروک می باشد. از این سرم نیز در فیشیال ، بعد از استحمام و بعد از میکرونیدلینگ که منافذ باز است استفاده می شود.

یکی از زیباییهای ظاهری که خیلی هم به چشم میآید، پوست ماست. اگر پوست صورت، خشک و چروکیده باشد، خیلی پیر و پژمرده به نظر میرسیم و اگر خانم باشیم هم حتی با آرایش کردن نمیتوانیم پوست خشک خود را مخفی کنیم. کوکتل تفکیک عضلات فیوژن دهیدراته شدن پوست به معنای کمبود آب در پوست است. وقتی پوست، دهیدراته میشود در واقع پوست خشک، حساس، دچار خارش و کدر شده، پوست صاف و یکدست به نظر نمیرسد و خطوط ریزی بر روی پوست نمایان میشود. بنابراین از علائم پوست دهیدراته میتوان به خارش پوست، تیرگی و کدر شدن پوست، گودی زیر چشم و ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک سطحی اشاره کرد. برای اینکه خودتان تشخیص دهید دچار پوست دهیدراته هستید یا خیر، یک تست کوچک اما کاربردی وجود دارد. کافیست پوست گونه خود را بین دو انگشت فشار دهید. اگر خطوط و چین و چروک ایجاد شده فوراً به حالت قبل خود بازنگشت، در این صورت پوست شما دهیدراته است. وقتی پوست دهیدراته میشود نه تنها زیبایی آن تحت تأثیر قرار میگیرد بلکه شاهد ایجاد چین و چروک، پوسته شدن و خارش پوست هم خواهیم بود.

  • عوارض احتمالی بسیار کم
  • مزوی مخصوص پف و سیاهی زیر چشم
  • بهبود نرمی و لطافت پوست
  • حجم ویال ۵ میلی لیتر
  • رفع سلولیت پوست
  • این روش کاملا ایمن و بدون عوارض می باشد
  • لیفت بسیار سریع و موثر
  • پوست شل را محکم کنید

کوکتل جوانسازیبرای مثال احتمال دارد آمپول های مزوتراپی برای از بین بردن و رفع سلولیت ، لاغری موضعی و حذف چربی های اضافی موفقیت آمیز باشد و یا بالعکس برای شخص دیگر نتایج اثربخشی به دنبال نداشته باشد. مراجعین استفاده از مواد مزوتراپی لازم است که به این موضوع واقف باشند که اثربخشی سوزن های مزوتراپی حتمی و محقق شده نخواهد بود. خانم ها در دوره ی بارداری و شیردهی ، تا پایان این دوره باید از تزریق پوستی مواد مزوتراپی و فیلرهای پوستی خودداری کنند. کسانی که درگیر مشکلات دیابت ، اختلالات انعقادی ، سرطان و ام اس فعال ، صدف پوستی و عفونت و زخم فعال و … کسانی که زمینه آلرژی شیمیایی دارویی دارند ، گزینه مناسبی برای استفاده از روش مزوتراپی نیستند. افرادی که پیشینه مشکلات قلبی و مغزی دارند حتما قبل از تزریق باید با پزشک مشورت کنند. بهترین کوکتل مزوتراپی ؛ روش مزوتراپی حتماً می بایست به وسیله متخصص و در کلینیک های با مجوز معتبر اجرا گردد.

کوکتل جوانسازی

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد https://beautylovely.ir/ لطفا از سایت ما دیدن کنید.