تلویزیون سونی 75X85L

آنچه باید درباره ی تلویزیون ال جی LG بدانیم


آنچه باید درباره ی تلویزیون ال جی LG بدانیم : از آن جایی که خرید تلویزیون موضوع مهمی در خرید‌های خانگی به شمار می‌رود و نیاز به کمی تخصص و تجربه و اطلاعات اولیه دارد. ما در ادامه این متن برایتان انواع تلویزیون ال جی را بررسی می‌کنیم که مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

یکی از تلویزیون‌ها که طی چند سال اخیر گستردگی و تنوع مدل بسیاری در ایران داشته میباشد برند ال جی میباشد. تلویزیون ال جی در بازار تلویزیون و الکترونیک توانسته میباشد جواب‌گوی سلایق مختلف و کاربردهای متفاوت افراد باشد. در این مطلب با بررسی انواع تلویزیون های ال جی به شما خواهیم گفت که کدام مدل برایتان مناسب‌تر است!

برای خرید تلویزیون ال جی به چه نکته هایی توجه کنیم؟

از مهم‌ترین پارامترها هنگام خرید انواع تلویزیون ال جی هزینه، کیفیت عکس و امکانات هوشمند همچون اتصال به اینترنت و قابلیت پخش ۳ بعدی میباشد.گزینه‌های متفاوت دیگری همچون استفاده از پنل‌های OLED و LED و LCD و هم چنین کیفیت نمایشگر بصورت ۴K و یا FULL HD و میزان refresh و نوسازی تصاویر، نوع صفحه تخت یا منحنی هم مواردی هستند که طبق علاقه و کاربرد برای اشخاص مختلف مورد اهمیت و در نهایت استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از گزینه‌هایی که در هنگام فروش تلویزیون ال جیمورد توجه قرار می‌گیرد مدل‌های قاب دار یا بدون قاب است.یکی از گزینه‌هایی که همیشه در تلویزیون ال جی مورد بحث و بررسی خریداران قرار می‌گیرد مدل‌های قاب دار یا بدون قاب است. طراحی ظاهری هر کدام از تلویزیون‌های ال جی زیاد خاص و قشنگ گونه گرفته میباشد.مدل ۵۵C7 تلویزیون الجی ۱ گام به جلو برداشته و با پایه‌ای مدرن ۱ صفحه زیاد نازک را روی خود سوار کرده میباشد.

برای تشخیص تلویزیون ۴K ال جی از انواع دیگر مدل‌های این برند، کافی میباشد در نام مدل آن حرف U را تشخیص بدهید که این حرف نشانه کلمه ULTRA میباشد. در حالا حاضر ال جی مدل LG LA8600 یکی از خوش قاب‌ترین و زیباترین مدل‌های ال جی به شمار می‌رود.تلویزیون ال جی با ظاهر و مدل‌های گوناگون و قیمت‌های مختلفی در بازار یافت می‌شود

تلویزیون سونی 75X85L

انواع تلویزیون ال جی از لحاظ کیفیت تصاویر

برای این که کیفیت تصاویر ال جی را بسنجیم میبایست نمایشگر آن را بررسی کنیم. تلویزیون LG با مدل LCD زیاد مورد استقبال قرار گرفته است. ولی با گذر وقت مدل‌های پیشرفته‌تری همچون LED جایگزین مدل‌های قبلی شده‌اند.تصاویر در انواع مدل تلویزیون ال جی به خصوص نمایشگرهای LED زیاد زنده و طبیعی به پیشنهاد می‌رسد به علاوه اینکه کیفیت پخش این مدل‌ها هم زیاد بهتر و مصرف انرژی زیاد کمتری نسبت به انواع تلویزیون ال جی را دارا میباشد.پایان این تفاوت‌ها به دلیل نور زمینه متفاوت میباشد.

تلویزیون‌های ال سی دی نور را به وسیله لامپ‌های فلورسنت می‌تابانند ولی این حالت در تلویزیون ال ای دی به خاطر لامپ‌های ال ای دی پشت تلویزیون میباشد.از آن جایی که این تلویزیون‌ها رنگی مشکی و خالص دارند تصاویر پخش شده در آن‌ها زیاد جذاب‌تر و گیرا‌تر میباشد. مدل‌های SJ80055 و هم چنین UJ752 تکنولوژی LED زیاد کیفیت عالی و خوبی دارند و از تکنولوژی ۴K هم پیروی می‌کنند.کیفیت تصاویر پخش شده در تلویزیون ال جی زیاد بالاست و تصاویر زنده و جذاب به پیشنهاد می‌رسند

بررسی هزینه تلویزیون ال جی

برای خرید تلویزیون میبایست قیمت‌ها را مورد بررسی قرار داده و مناسب با بودجه خود یکی از انواع تلویزیون ال جی را انتخاب و خریداری نمایید. اگر تلویزیونی با قابلیت پخش ۳ بعدی یعنی ۳D مد‌نظرتان هست میبایست بدانید که این تلویزیون‌ها کمی گران هزینه هستند.با توجه به اینکه این قابلیت تنها برای کودکان و نوجوانان جذابیت داشته و امکان دارد شما به عنوان ۱ فرد بزرگسال چند ماه ۱ بار از این ویژگی استفاده نمایید. بنابر این این گزینه کارایی بسیاری برای تمامی افراد نخواهد داشت.

همین دلیل باعث شد تلویزیون ۳d به همان سرعتی که به بازار وارد شد از بازار خارج شود.تلویزیون هوشمند ال جی به شما امکان وبگردی، بازی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را می‌دهدتلویزیون‌های هوشمند برند ال جی به راحتی به اینترنت متصل و شما را قادر می‌سازد بصورت بی‌سیم و از راه وای فایی که در منزل دارید یا از راه سیم به پورت اینترنت فعال در منزل متصل بشوید.

شما با تلویزیون هوشمند می‌توانید به اینترنت متصل بشوید و به شبکه‌های اجتماعی بروید، ایمیل خود را چک نمایید، برنامه و بازی دانلود نمایید.هوشمند بودن تلویزیون یکی از پارامترهای زیاد شدن دهنده هزینه میباشد، اگر به این ویژگی نیاز دارید بهتر میباشد برای آن کمی قیمت نمایید. در غیر این گونه می‌توانید اینترنت را از راه‌های دیگری به کارهای روزمره تان اضافه نمایید. هر چند که قابلیت اتصال به اینترنت موضوع زیاد مهم و قابل توجهی میباشد.


تلویزیون ال جی با کیفیت HD

تلویزیون‌های SUPER UHD 4K از جدید‌ترین مدل‌های تلویزیون‌های HD ال جی هستند. این تلویزیون‌ها بصورت اولترا اچ دی طراحی شده‌اند و به وسیله آن‌ها می‌توان وضوح عکس را تا ۴ برابر تلویزیون‌های فول اچ دی مشاهده نمود. تلویزیون‌های SUPER UHD بیشتر از ۱ میلیون رنگ را به عکس می‌کشند و در رده تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرند.

تلویزیون‎های super uhd وضوح تصاویر را تا ۴ برابر بهتر از سایر تلویزیون‌ها نشان می‌دهند.سایز این تلویزیون‌ها به ترتیب ۴۹، ۵۵، ۶۰،۶۵،۷۵، ۷۹، ۸۶ اینچی میباشد. دقت رنگ در این تلویزیون‌ها True Color Accuracy میباشد و صدا در آن‌ها harman/kardon میباشد. زاویه دید گسترده‌ای دارند و از فن آوری webOS هم بهره‌مند هستند.

تلویزیون ال جی با طراحی OLED

تلویزیون‌های اولد کنتراست خیره کننده‌ای دارند و رنگ‌ها در صفحات نمایش تلویزیون‌های OLED زیاد عمیق و خیره کننده میباشد. صفحات این تلویزیون‌ها زیاد باریک هستند و مصرف انرژی و وزن آن‌ها از دیگر انواع تلویزیون ال جی زیاد کمتر میباشد.در صورتی که ظاهر تلویزیون برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد از این دسته تلویزیون‌ها برگزینید. حالت Dolby Vision هم در این تلویزیون‌های ال جی درنظر گرفته شده میباشد.

تلویزیون‌های OLED ال جی را می‌توانید در اندازه‌های ۵۵، ۶۵، ۷۷ اینچی تهیه نمایید، این تلویزیون‌ها در ابعاد کوچک تولید نمی‌شوند زیرا در ابعاد کوچک نمی‌توانند کیفیت تصاویر را نشان بدهند.میبایست بدانید این تلویزیون‌ها به خاطر ویژگی‌های گفته شده هزینه بالایی دارند.

تلویزیون ال جی در مدل‌های ۴K

این مدل‌های تلویزیون ال جی وضوح عکس فوق العاده‌ای دارند و تصویری با ۴ برابر کیفیت ۱ تلویزیون HD را در اختیار شما می‌گذارند. تلویزیون‌های UHD 4K در اندازه‌های کوچک همچون ۴۳ اینچی هم عرضه می‌شوند و از پیشنهاد ابعاد و اندازه محدود نیستند.

انواع تلویزیون ال جی با خاصیت FULL HD

تلویزیون‌های FULL HD ال جی وضوح عکس زیاد عالی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. که در رده تلویزیون‌های هوشمند ال جی قرار گرفته‌اند. هم چنین خاصیت Color Master Engine را دارا هستند.کنتراست در تلویزیون‌های اولد الجی زیاد بالاست و رنگ‌ها عمیق‌تر نشان داده می‌شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد