قیمت انواع لپ تاپ استوک و خرید آنلاین لپ تاپ لنوو

قبل از انتخاب حتما تکبه تک نکات زیر رو اجرا کنید و بعد هم با خیال راحت خرید کنید. همهی ما میدونیم که وجود این دو تاثیری در کارایی لپ تاپ ندارن و به هر دلیلی ممکنه یک لپ تاپ استوک جعبه و شارژر نداشته باشه.قیمت انواع لپ تاپ استوک به خصوص لپ تاپهای استوکی که وبسایتهای فروش کالای استوک عرضه میکنن. اما با توجه به اینکه هیچ شناختی نسبت به فروشنده، سابقه خرید و فروش قبلی لپ تاپ مورد نظر ندارید، بهتره اعتماد رو کنار بذارید و وجود جعبه و شارژر رو بهعنوان یک اصل مهم بپذیرید. وجود جعبهی لپ تاپ و تطبیق اطلاعات اون با موارد درج شده روی لپ تاپ به شما اطمینان میده که کالای مورد نظر دزدی نیست. حتی در بخش دیگهای هم به کمک شما میاد که در ادامه به اون میپردازیم. گاهی اوقات لپ تاپی که میخرید، در صورتی که دست دوم باشه، نیازه تا باتری اون رو به خوبی بررسی کنید.

  • دو درگاه USB 2.0
  • معایب لپ تاپ های استوک چیست؟
  • Asus ZenBook 14 UX433
  • خازنهای معیوب برجسته
  • ظرفیت حافظهی رم: 16 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • لوازم برق ساختمانی

لپ تاپهای بازی شرکت ایسوس معمولاً نسبت به رقبا، وزن زیادی دارند اما مدل ایسوس راگ زفیروسام ۱۶ آن خیلی سبک و باریک میباشد. در مقابل لپ تاپهای ایسر اغلب سنگینتر هستند و برای کسانی که از آن زیاد استفاده میکنند و با خودشان همه جا میبرند، مناسب نمیباشند. بر خلاف ایسر، اکثر لپ تاپهای ایسوس دارای صفحه نمایش لمسی هستند. همچنین باید بدانید که صفحه نمایش لپ تاپهای ایسر نیز دارای بالاترین میزان فریم بر ثانیه است. یک نکته مهم در مورد لپ تاپ ها، کیفیت اجرای برنامهها میباشد که لپ تاپهای ایسوس قدرت پردازنده هستهای زیادی دارند و برنامهها را با سرعت و کیفیت عالی به اجرا در میآورند. لپ تاپهای ایسر نیز با کیفیت بوده و قابلیت اجرای برنامههای سنگین و چند کاره را دارند. در هر دو برند، هم رم و هم حافظه داخلی شان قابل ارتقا است و میتوانند بازیهایی با گرافیک بالا را ساپورت کنند.

  • Razer Blade 15 Studio Edition
  • پردازنده گرافیکی: اینتل UHD Graphics 605
  • پورت ها
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • هارد :۱TB SSD

با فشردن کلیدها، دکمه ها تا عمق بسیار کمی فرو می روند که منجر به نتایج بسیار بهتر می شود.خرید آنلاین لپ تاپ لنوو بازخورد و نیروی تحریک هر دو راحت هستند. کلیدهای مکان نمای بالا و پایین دارای اندازه نصف هستند. وقتی که از سرفیس پرو 3 روی یک سطح صاف و جامد استفاده می کنید کار کردن با کیبورد بسیار راحت است اما هنگام استفاده از آن روی پاها ممکن است تا حدود ناپایداری را هنگام فشردن کلیدها احساس کنید. تاچ پد روی Surface Pro 3 ممکن است کوچک به نظر برسد اما واقعا قابلیت استفاده عالی دارد. به لطف افزایش اندازه عمودی تبلت نسبت به نسخه قبلی، فشای بیشتری برای استفاده از پد را در اختیار دارید. با وجود صفحه نمایش با کیفیت بالا، سطح تاچ پد به اندازی صاف هست که اسکرول های ساده را داشته باشید و دکمه های یکپارچه به مراتب بهتر باعث می شود که کلیک کردن ساده تر و بهتری داشته باشید. استفاده از ژست های حرکتی هم مشکل ساز نبود و در واقع همه چیز خوب به نظر می رسد.

  1. اندازه صفحه نمایش: ۱۴ اینچ
  2. نکات مهم در زمان خرید لپ تاپ های استوک
  3. قلم به همراه این محصول عرضه نشده
  4. اسپیکرهای نهچندان قدرتمند
  5. RAM :32 GB
  6. وضعیت موجودی
  7. بررسی عدم تغییر رنگ مانیتور و بدنه و صفحهکلید
  8. بهترین دستگاه برای بازیهای ورزشی: Asus ROG Strix Scar ۱۷ G733

دل یک شرکت فناوری رایانه مستقر در راند راک، تگزاس، ایالات متحده است که به فروش ، تعمیر و پشتیبانی کامپیوترها، محصولات و خدمات مرتبط با آن میپردازد . DELL یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه های شخصی و تبلت های ویندوزی در جهان است. شرکت دل به خاطر رایانه ها و لپ تاپ هایش گسترده و شناخته شده است . در سال 2016 ، Dell و EMC دست به دست هم دادند و به مهمترین ادغام فناوری در تاریخ رخ داد و به Dell Technologies تبدیل شدند. برندهای لپ تاپ دل عبارتند از : Inspiron ، XPS ، Alienware ، Venue و … لپ تاپ hp probook این شرکت نام های تجاری خاصی را برای بخش های مختلف و لپ تاپ های خود انتخاب کرده است . اگر به دنبال یک لپ تاپ برای کارهای روزمره تا کارهای سنگین و رندر هستید لپ تاپ دل به طور ویژه برای تحمل کارهای سنگین و عملیات چند کاره ساخته شدهاند . لپتاپ دل را می توان برای ساعات طولانی استفاده کرد و برای سفر ایده آل هستند چون همه laptop dell دارای ظرفیت باتری بالایی هستند .

لپ تاپ HP سری پروبوک HP ZBOOK G3 یکی از بهترین لپ تاپ HP برای کارهای حرفهای و روزانه است. اگر به دنبال یک لپ تاپ قیمت مناسب با گرافیک، باتری و حافظه قوی هستید، این لپ تاپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. لپ تاپ سری پروبوک Hp ZBook G3 کاربردی فراتر از استفاده عادی و روزانه دارد. این لپ تاپ از نوع workstation است و برای انجام کارهای مهندسی، نقشهکشی، رندر و تدوین طراحی شده است. وزن لپ تاپ 2.60 کیلوگرم و نسبت به مدلهای قبل از خود سبکتر است. وب کم همراه این لپ تاپ با رزولوشن 720p HD عرضهشده است. کیبورد با نور پسزمینه جهت استفاده در محیطهای کمنور طراحیشده است. امکانات جانبی مثل هدست بیسیم، اسپیکر خارجی، کیبورد و موس بیسیم از طریق بلوتوث به این لپ تاپ وصل میشوند. از حسگر اثرانگشت برای احراز هویت خود میتوان استفاده کرد که روش امنتر و سریعتری به شمار میرود.

کلیدهای لپتاپ گیمینگ دل به نوک انگشتان شما اجازه میدهد تا در جای خود محکم بمانند و با یک نقطه فشار مشخص به ورودی پاسخ دهند. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله لپ تاپ گیمینگ Lenovo را بخوانید. نویسندگان متداول همچنین با صفحه کلید به خوبی کنار می آیند، به طوری که کلید کوچک Enter کمی به آن عادت می کند. کلیدهای جهت دار نیز باریک تر هستند، اما فضای خالی اطراف آن ها از هر گونه اشتباهی جلوگیری می کند. در شرایط نوری ضعیف، نور پسزمینه دو مرحلهای سفید خواندن برچسبهای کلید را آسانتر میکند.لپ تاپ استوک ریزر یک ClickPad به عنوان جایگزین ماوس در Dell G3 15 برای کاربران موجود است. به اندازه کافی بزرگ است و سطح صاف آن امکان پیمایش آسان نشانگر ماوس را فراهم می کند. دکمههای ماوس که در قسمت پایینی قرار گرفتهاند، با صدای کلیک آرام فعال میشوند و نقطه فشار یکنواختی را در هر دو طرف ارائه میدهند. صفحه نمایش Dell G3 15 از یک پنل 15.6 اینچی IPS تشکیل شده است و وضوح 1920×1080 پیکسل و نرخ به روز رسانی 144 هرتز را ارائه می دهد.

انتخاب از این بین تا حدود زیادی به بودجه و سلیقهی شما باز میگردد و خوشبختانه باز هم همانند خرید کامپیوتر، نگرانیی بابت عدم هماهنگی نمایشگر و پردازندهی گرافیکی وجود ندارد. در انتها برخی نکات وجود دارند که شاید هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ برای همه کاربران حائز اهمیت نباشند. با این حال بد نیست نگاهی به برخی از این ویژگیها داشته باشیم. هنگام خرید لپ تاپ به جنس بدنه و استحکام آن توجه کنید. در بیشتر مدلهای ارزانتر گیمینگ بدنه، لولاها و قاب نمایشگر از جنس پلاستیک است که به شدت مستعد آسیب و شکستگی خواهند بود. از این رو خرید لپتاپ با بدنه مستحکم و آلومینیومی را بسته به بودجه خود در نظر قرار دهید. همچنین تاچ پد و کیبورد از جمله مهمترین قسمتهای لپتاپ هستند که بیشترین تعامل را با آنها دارید؛ از این رو همواره در کیفیت آن دقت کنید. نور پردازی این قسمتها، قیمت کلی لپ تاپ را افزایش خواهد داد.

این لپ تاپ قابل حمل ترین لپ تاپ بازی TUF تا به امروز است ۱۰ درصد سبک تر و ۲۰ درصد کوچکتر از مدلهای استاندارد TUF گیمینگ است بدون آن که عملکرد آن ذره ای کاهش پیدا کند. وجود این همه سخت افزار قدرتمند در چنین بدنه ساده ای باعث می شود تا در مورد آن هیچ وقت نگران نباشید. در کمپانی ایسوس برای به دست آوردن نام TUF Gaming، باتری لپتاپ ها باید از آزمایش های سخت گیرانه نظامی MIL-STD-810H برای بررسی مواردی از جمله افت، لرزش، رطوبت و دما های شدید جان سالم به در ببرند. لپ تاپ های TUF حتی در سخت ترین شرایط قابل اعتماد هستند، این لپ تاپ ها متحدان قابل اعتمادی در برابر ضربههای روزمره هستند. لپ تاپ های ایسوس سری Transformer Flip سری جدید لپ تاپ های میان رده ایسوس هستند که از سختافزار Haswell پشتیبانی میکنند. لپ تاپ هایی با قیمت اقتصادی و کیفیت بالا در کنار عملکرد فوق العاده، لپ تاپ ایسوس سری Flip شامل لپ تاپ های 13.3 اینچی تا 15.6 اینچی می شوند که در کانفیگ های مختلفی در دسترس هستند.

شما میتونید برید سراغ برند لنوو و لپ تاپ سری گیمینگ IdeaPad Gaming 3 15ARH05 - AB رو انتخاب کنید. یه لپ تاپ با قابلیت های گیمینگ زیر 25 میلیون تومن! گرافیک اختصاصی، طراحی و ظاهر خاص و همچنین پشتیبانی از SSD این لپ تاپ رو از بقیه رقبا توی این بازه قیمتی متمایز میکنه. شما میتونید با این لپ تاپ کار های گرافیکی سبک رو انجام بدید و بعضی اوقات هم بازی ها معمولی رو به راحتی اجرا کنید و از داشتن یه لپ تاپ همه کاره توی این بازه قیمتی لذت ببرید. بر خلاف چیزی که همه تصویر میکنن سری THINKPAD طراحی شده تا بیتشرین طول عمر رو داشته باشه. توی این بازه قیمتی بهترین انتخاب که وجود داره لپ تاپ ThinkPad E15-AB از برند لنوو یکه تازی میکنه. کیفیت ساخت به شدت بالا، نمایشگر با کیفیت به همراه CPU بدون نقص میتونه شما رو از هر سیستمی توی این بازه قیمتی بی نیاز کنه.

  • وزن: 2.9 کیلوگرم
  • پردازنده: نسل هفتم Core i5-i7 اینتل
  • نرم افزار و اپلیکیشن
  • صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با کیفیت
  • طیف گسترده ای از محصولات
  • همه کاره

در سمت راست نوت بوک : پورت صدا ، DVD RW ، دو پورت USB و شیار قفل کنسینگتون دیده می شود. پشت لپ تاپ بدون پورت و تنها در جلوی آن اسپیکر های استریو قرار واقع شده است. 1366 و نسبت تصویر 16:9 و تراکم پیکسلی 100ppi می باشد. صفحه نمایش به صورت رتینا بوده که می توانید از فاصله 86 سانتی متری به تصویر نگاه کنید (چشم نمی تواند پیکسل های تصویر را از هم تشخیص دهد). لپ تاپ DELL Inspiron 5559 دارای صدای استریویی با کیفیت بالا بوده که برای پخش جزئیات با کیفیت بالا و بیشترین حساسیت دارای حالت های مختلفی است. صدای فیلم ها نرم و پخش موزیک در حالتی که صدا نصف و بیشترین مقدار است خوب و قابل قبول خواهد بود. ، اما هنگامی که صدا کمترین میزان را دارد وضوح صدا کاهش میابد. ممکن است مدل هایی از لپ تاپ ها را بیابید که دارای باتری ای با 47 وات ساعت توان باشد در حالی که مدل پیش رو ، دارای باتری 40 وات ساعت است گرچه تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد