تصفیه کننده هوا

تصفیه کننده هوا - قیمت خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا در ایران

Air Purifierاما واقعیت این است که هیچکدام از این روشها نمیتوانند به خوبی و به مقدار قابلقبولی میزان ذرات معلق موجود در هوا را کاهش خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی دهند. یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آلودگی هوای خانگی، و همچنین درمان سرفه در خانه، درمان سرفه خشک و درمان آسم و تنگی نفس، استفاده از دستگاه تصفیه هوا است. دستگاه تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای مخصوص هوا را تهویه میکنند. هر دستگاه تصفیه کننده هوا با توجه به ابعاد و میزان قدرت فن تعبیه شده در آن، حجم هوا و فضای محیطی معین و محدودی را تصفیه می کند. قبل از هر چیز به این نکته دقت کنید که محیطی که میخواهید با استفاده از دستگاه هوای آن را تصفیه کنید چقدر مساحت دارد. هر دستگاه تصفیه هوا مساحت مشخصی را میتواند پوشش بدهد و فرآیند تصفیه هوا را در آن به خوبی انجام دهد. حجم هوای خروجی یا قدرت تصفیه به شما میگوید چه مقدار هوای تصفیهشده از دستگاه خارج میشود و سرعت عملکرد دستگاه چقدر است. هرچه این مقدار بالاتر باشد، فضای بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهد. بر اساس فضای اتاقی که قصد قرار دادن دستگاه تصفیه در آن را دارید میتوانید دستگاهی با نرخ تحویل بالاتر برای آن فضا انتخاب کنید. اکثر دستگاههای تصفیه هوای خانگی برای استفاده در مساحتی به اندازه یک اتاق یا یک سالن کوچک طراحی میشوند. پس مهم است که تصمیم بگیرید دستگاه را کجا قرار دهید که بیشترین بازدهی را برای سلامتی شما داشته باشد.

تصفیه هوا - تجزیه و تحلیل عمیق در مورد اینکه چه کار می کند و چه چیزی نیست

Air Purifierدستگاههای تصفیه هوای فعال با ایجاد تغییر بر روی شکل اصلی ذرات آلایندههای محیطی، هوای موجود را تصفیه میکنند. این نوع از دستگاههای تصفیه هوا توسط فیلترهای مخصوص کاتالیستی و اشعه UV به تصفیه هوا میپردازند. یکی از مهمترین معایب فرایند فیلتر فعال، تولید گازهایی مانند اُزن است. در صورتی که گاز اُزن به غلظت بالایی در محیط برسد، ممکن است شما با عوارضی مانند سرفه یا گلودرد مواجه شوید. در ساختار دستگاه تصفیه غیرفعال فیلترهایی وجود دارند که در واقع عمل تصفیه توسط آنها انجام میشود. این فیلترها تمام ذرات معلق موجود در هوا را به خود جذب کرده و از ورود ماده اضافی و مضر به محیط جلوگیری میکنند. مدلهای مختلف دستگاههای تصفیه با توجه به نوع برند و عملکرد، ارزشگذاری میشوند. قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا ما باید نسبت به نیاز خود آگاه بوده و دستگاهی متناسب با انتظار خود خریداری کنیم. در ادامه به بررسی شیوه عملکرد دستگاههای مختلف تصفیه هوا میپردازیم.

9 روش راه به تصفیه هوا شما

Air Purifierبرای تصفیه هوا از این دستگاه ها به خوبی می توانید استفاده کنید. در نظر داشته باشید که دستگاه تصفیه هوا هانیول برای فضاهای بسته همچون خانه بسیار کاربرد دارد. تنها یک نمونه دستگاه تصفیه هوا شهری و مناسب فضای باز به صورت سمبولیک در دنیا ساخته شده است که در شهر شیان چین قرار دارد. این دستگاه حدود ۱۰۰ متر ارتفاع دارد و خروجی آن نیز روزانه حدود ۱۰ میلیون متر مکعب هوای پاک در محیط باز شهری است. در ادامه مبحث معیار های مهم در انتخاب تصفیه هوا را میدانید؟ باید بدانید فاکتورهای بسیاری همچون تعداد و نوع فیلتر های درون دستگاه تصفیه هوا ساملن در انتخاب دستگاه حائز اهمیت می باشد. با توجه به افزایش آلودگی هوای کلانشهرها ناشی از دود کارخانه ها، سوخت خودروها، سوخت گاز طبیعی، دود سیگار و افزایش ریزگردها در برخی از شهرها استفاده از این دستگاه ها بسیار ضروری می باشد. برخی از این نکات را در ادامه شرح خواهیم داد.

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا برای مراکز بزرگ: از این دستگاه برای مراکز تجاری و اداره ها دانشگاه ها و سایر مراکزی که دارای فضاهای بزرگ هستند استفاده می شود. دستگاه تصفیه هوا برای اماکن متوسط و خانگی: این دستگاه ها برای مغازه ها منازل و کارگاه های کوچک کاربرد دارد و می تواند هوای محیط های متوسط را تصفیه کند. دستگاه تصفیه هوای خودرویی: بعد از منزل و محل کار یکی دیگر از محل هایی که شما زمان بیشتری در آن قرار دارید، خودرو می باشد. فضای داخل خودرو هم مانند هر جای دیگر از آلودگی هوا به دور نیست و برای حفظ سلامت خود می بایست از دستگاه های تصفیه هوای داخل خودرو استفاده کنید. متراژ محیط: به متراژ محیط توجه کنید و با توجه به محیطی که قرار است استفاده نمایید دستگاه تصفیه هوا را انتخاب کنید. برای منزل می خواهید یا مجتمع تجاری بزرگ، برای اتاق کودک می خواهید یا اتومبیل.

کار کردن نیازمند انرژی و تمرکز است.

Air Purifierدر این بخش به محیط های مختلفی میپردازیم که بهتر است در آن ها از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنیم. همچنین به ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه هوا در این محیط ها اشاره خواهیم کرد. محیط منزل باید به گونه ای باشد که آرامش افراد را به صورت کامل محیا کند و سلامت فرد در فضای آن حفظ شود. در این روز که آلودگی هوا رو به افزایش است، تصفیه هوای منزل گزینه ای مناسب برای در امان ماندن از آلودگی های محیط بیرون است. استفاده از دستگاه تصفیه هوا به خصوص برای افرادی که مدت زمان طولانی در منزل هستند ضروری تر است. بسیاری از ما ساعت های طولانی در روز را پشت میز کار خود سپری میکنیم. کار کردن نیازمند انرژی و تمرکز است. این دستگاه با تصفیه هوا و فراهم نمودن مقدار کافی از اکسیژن به افراد کمک میکند تا انرژی خود را در طول روز حفظ کنند و نهایتا بازدهی بالاتری داشته باشند.

  1. فیلتر بو
  2. سنسور نشان دهنده وضع هوا
  3. سنسور تشخیص وضعیت هوا
  4. لولههای PVC با قطر ۷ الی ۸ سانتیمتر
  5. فیلتر اکسیداسیون فوتوکاتالیستی

سرعت کم دستگاه تصفیه هوا در محیط هایی مانند اتاق خواب کودک و محیط های ساکت مانند کتابخانه یا بیمارستان مناسب می باشد. سرعت متوسط آن نیز در محیط های اداری، دفاتر کار، سالن های جلسات و کنفرانس ها کاربرد دارد. با استفاده از تایمر زمان دار تصفیه هوا سی کی پیور YS-384 ACX می توان تصفیه هوا را در چهار حالت 1 ساعت، 2، 4 و 8 ساعت تنظیم کرد. بنابر این بعد از هر یک از زمان های مشخص شده دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. این دستگاه تصفیه هوا دارای یک کنترل از راه دور برای کنترل عملکرد حالت های مختلف می باشد. هم چنین دارای تایمر و نشانگری است که زمان تعویض فیلترها را مشخص می کند. دستگاه تصفیه هوا سی کی پیور YS-384 ACXمی تواند تا 2000 ساعت کار کند و پس از آن چراغ LED مربوطه به حالت چشمک زن در آمده تا زمان تعویض فیلترهای را یادآوری کند.

با وجود دستگاه تصفیه، افرادی که آسم دارند یا از دیگر بیماریهای ریوی رنج میبرند، میتوانند شرایط محیط را به نفع خود مدیریت کنند. اگر با مشکلاتی مانند بیماری آسم یا حساسیتهای فصلی مواجه هستید، بهترین گزینه برای بهبود شرایط شما، دستگاه تصفیه هوا است. توانایی ایجاد بیماریهای مختلفی از برونشیت گرفته تا تومورهای سرطانی را دارند. دستگاه تصفیه هوا عوارض ناشی از این عوامل را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد. دارد. دستگاههای تصفیه هوا یکی از ضروریترین وسایل در شهرهای بزرگ و صنعتی جهت حذف آلودگی و افزایش کیفیت هوایی هستند که ما تنفس میکنیم. با استفاده از این دستگاه کودکان و سالمندان که سیستم ایمنی آسیبپذیرتری دارند، شرایط مطلوبی برای تنفس خواهند داشت. دستگاه تصفیه هوا توانایی مطلوبی در از بین بردن باکتری، ویروس و قارچهای موجود در هوا دارد. دستگاههای تصفیه هوا به واسطه فیلترهایی که در طراحی آنها به کار رفته، ذرات معلق موجود در هوا را به خود جذب میکنند. از آنجا که این دستگاه در کاهش عوامل آلرژیزا نقش دارد، به همان نسبت مشکلات تنفسی نیز بهبود پیدا میکنند.

  • از بین برنده دود سیگار
  • تصفیه هوا پیش فیلتر
  • مساحت قابل پوشش دستگاه تا 80 متر مربع میباشد
  • جذب و دفع ذرات معلق و حساسیتزا
  • کلید اهرمی یا کشویی

Air Purifierفیلتر ضد آلرژی در دستگاه تصفیه هوای خانگی ذرات آلرژی زای موجود در محیط که شامل ساس، کنه و غیره می باشد را حذف می کند. این فیلتر همچنین قابلیت به دام انداختن فیلتر آنفولانزای فصلی را نیز داراد. تمامی فیلترهای دستگاه تصفیه هوای خانگی نیاز به تعویض مداوم ندارند، اما فیلتر های قابل تعویض بهتر است، به صورت سالانه یا دو سال یک بار جایگزین شوند. برخی از دستگاه های تصفیه هوا دارای سنسور برای نمایش زمان تعویض فیلتر ها می باشند و در صورت گرفتگی فیلتر بیش از حد مجاز، آن را بر روی نمایشگر و یا با چراغ نشان می دهند. فیلترهای اولیه و ثانویه قابلیت شستشو دارند و در صورت گرفتگی می توان آنها را به صورت دوره ای تمیز کرد. اما فیلتر های کربنی و هپا با توجه به مکانیزم تصفیه آنها قابلیت شستشو و باد گرفتن را ندارند و باید به صورت سالیانه تعویض شوند. برخی از فروشندگان دستگاه های تصفیه هوا، اداع دارند که دستگاه تصفیه هوا با فیلتر قابل شستشو ارائه می دهند.

راهنمای مرد تنبل برای تصفیه هوا

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تصفیه هوا شیائومی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد