10 روش برای تغییر دکوراسیون خانه تنها در یک روز

10 روش برای تغییر دکوراسیون خانه تنها در یک روز

kitchen decorationیکی از مهمترین راهها برای تغییر دکوراسیون خانه، چیدن دوباره وسایل خانه به سبک و دیوار راهرو ورودی سیاق جدید است. کافی است نگاهی به اطراف خانه بیندازید و بخواهید مبلمان، میز غذاخوری، تابلوها و دیگر اسباب و اثاثیه را به شکل دیگری بچینید. به این ترتیب فقط با انجام چند حرکت، نحوه چیدمان خانه به طور کامل تغییر میکند. البته تلاش کنید به روش اصولی جابجایی را انجام دهید تا کمترین آسیب به سلامتی شما وارد شود. یکی دیگر از راههایی که به چیدمان زیباتر خانه کمک میکند، یادگیری اصول دکوراسیون و نحوه چیدن انواع اسباب و اثاثیه است. برای مثال بهتر است مبلمان با فاصله چند سانتیمتری از دیوارها قرار بگیرند. قرارگیری تابلوهای نقاشی بین دو چارچوب در، بالای شومینه و یا کنسول، زیبایی بیشتری ایجاد میکند و رنگهای شاد، فضای خانه را بزرگتر و رنگهای تیره، فضای خانه را کوچکتر نشان میدهد. کاغذهای دیواری، یکی از راههای بسیار مناسب برای تغییر رنگ و روی دیوارهای خانه است.

  1. تجهیزات صوتی و تصویری
  2. مهران مدیری در لباس دامادی
  3. ضمانت پیش پرداخت
  4. استفاده از دیوار شیشهای
  5. روش تمیز کردن ظروف مسی و نکات نگهدای از آن
  6. ملک شخصی
  7. جدا کردن فضاها با رنگهای متفاوت

kitchen decorationاگر چنین چیزی ممکن نبود با پارتیشن میتوان این محدودیت را ایجاد کرد. مساله بعدی در قرارگیری تخت خواب این است که ترجیحا سر تخت نباید زیر پنجره قرار بگیرد، چه از لحاظ ایمنی در مواقع زلزله و … و چه از لحاظ نور آفتاب که موقع خواب مزاحمت ایجاد نکند. بهتر است در صورت وجود تراس یا بهارخواب به موازات درب تراس تخت قرار بگیرد. فضای نشیمن در صورت وجود بهتر است در کنار پنجره، شومینه یا قفسه کتابخانه باشد. اگر هم در اتاق خواب مستر از سیستم صوتی و تصویری استفاده میکنید، بهتر است ارتفاع آن را بر حسب تراز دید صحیح درنظر بگیرید (نشسته بر روی مبل یا براساس ارتفاع تخت). در اتاق خواب مستر به دلیل فضای محدود، عملکردهای متفاوت و مبلمان متنوعی که دارد، هماهنگی و تعادل برقرار کردن بین این عناصر خیلی ضروری است. همیشه انتخاب کردن یک سبک واحد در این مواقع کمک بزرگی محسوب میشود، پالت رنگی مشخص و طرحهای مرتبط با هم به ایجاد هماهنگی کمک میکنند.

به نظر شما چنین چیدمانی صحیح است؟

kitchen decorationتعیین استایل کاملاً وابسته به سلیقه هر شخص است. هر استایلی که به آن علاقه دارید اعم از مدرن، سنتی، رسمی و… ، می توانید انتخاب کنید. بسیاری از مردم از سال ها قبل، استایل و مدل چیدمان خانه رویایی خود را در ذهن ساخته اند و از همان استفاده می کنند. تصور کنید یک کاناپه بسیار بزرگ را خریداری کرده اید و می خواهید آن را در اتاق با متراژ کم بگذارید. به نظر شما چنین چیدمانی صحیح است؟ طبیعتاً پاسخ منفی می باشد. قرارگیری کاناپه بزرگ می تواند فضا اتاق کوچک را کامل اشغال کند به طوری که رفت و آمد در آن سخت باشد. از طرفی جلوه نامطلوبی را هم ایجاد می کند. در خرید لوازم مختلف خانه باید ابتدا محل قرارگیری وسیله مثل اتاق ها را کاملاً اندازه گیری کنید. این اندازه گیری تنها به معنا به دست آوردن طول و عرض محل مورد نظر نیست بلکه باید به مواردی همچون ستون ها، شوفاژ و…

با ایده دکوراسیون پذیرایی بیشتر آشنا شوید.

kitchen decorationاز آنجا که خانههای ایرانی بسیار پر رفت و آمد هستند و نیاز به فضای نشیمن برای پذیرایی از مهمانها دارند؛ باید سازوکاری طراحی شود تا افراد بتوانند هرچه بیشتر از این فضا استفاده کنند. میتوانید از قسمت اطراف هال یا سالن پذیرایی خود، قرار دادن کمد و یا کتابخانه استفاده نمایید. در این صورت هم یک مدیریت خوب برای قراردادن مبلمان خود داشتهاید و هم از آن فضا برای جادادن وسایل خود استفادهکردهاید. با ایده دکوراسیون پذیرایی بیشتر آشنا شوید. نور پردازی مناسب یکی از مواردی است که کمک می کند سالنی که از مبلمان پر شده، دلباز بودن خود را از دست ندهد. اگرچه زوجهای جوان استفاده از کاناپههای دو کاره (کاناپه تخت شو) را نمیپسندند اما با خرید این کاناپهها و قراردادنشان در گوشه اتاق میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! این کاناپهها در طول روز فضای بسیار کمی را اشغال میکنند و موقع استراحت میتوانید به راحتی آنها را به تخت خواب تبدیل کنید.

در اتاق کار از رنگهای تند و طرحهای شلوغ اجتناب کنید.

kitchen decorationگلدانهای سبز یا گلهای رنگی بهترین دکوری برای روی میز ناهارخوری شما محسوب میشوند. اتاق کار الزاما به معنای اتاقی جدا نیست؛ بخشی از کمد اتاق خواب هم میتواند فضای کار باشد. برای تمرکز بیشتر و اشغال فضای کمتر میز کار را رو به دیوار قرار دهید. در اتاق کار از رنگهای تند و طرحهای شلوغ اجتناب کنید. عکسهای خانوادگی روی میز کار انرژی مضاعفی برای کار کردن به شما میدهد. هرگز وسایل روی میز را بعد از اتمام کار رها نکنید تا شروع دوباره کار را برایتان سخت کند. میز کار را در کنار پنجره قرار دهید تا هرازگاهی با نگاه کردن به بیرون انرژی دوباره بگیرید. حتما در نزدیکی میز کار خود قفسه یا کمدی برای نگهداری وسایلتان داشته باشید تا از انباشته شدن آنها روی میز پیشگیری شود. قرار دادن یک کاناپه راحتی در اتاق کار میتواند مکان مناسبی برای استراحت بین انجام کارها باشد. به جای چراغ مطالعههای خشک و معمولی، یک آباژور زیبا میتواند انرژی بیشتری به فضای کار دهد.

دکوراسیون خانه

kitchen decorationغالبا از قرنیزهای پی وی سی استفاده می شود. این نوع قرنیزها در عرض های مختلفی از ۷ الی ۲۰ سانتی متر و ضخامت ۷ الی ۱۰ میلی متر عرضه می شوند. این نوع قرنیزها با استفاده از گچ تولید می شوند یعنی ماده اولیه آنها گچ است که قیمتی بسیار مناسب خواهد داشت. این نوع قرنیزها مانند نوع پلی یورتان خام هستند و بعد از نصب نیاز به رنگ و نقاشی خواهند داشت. مقاومتی که قرنیزهای گچی دارند بسیار کم است به همین دلیل در قسمت های پایینی دیوارها که مستعد وارد شدن ضربه های زیادی است به هیچ عنوان استفاده نمی شود. ابزارهایی که برای قاب بندی این نوع قرنیزها استفاده می شوند؛ در بازار وجود دارد. از آنجایی که نصب این نوع قرنیزها در وسط و بالای دیوارها کمتر مورد اصابت ضربه قرار می گیرد مانعی ندارند. قرنیزهای فومی دارای چسب هستند و از فوم پلی اتیلن ساخته می شوند همچنین سطحی نرم و انعطاف پذیر دارند.

kitchen decorationرنگهای گرم نیز فضای آرامشبخشی را در اختیار ساکنان منزل قرار میدهند. هرچه تناژ رنگ ملایمتر باشد این آرامش بیشتر و بیشتر میشود. استفاده از رنگهای گرم پررنگ باید با احتیاط انجام شود زیرا باعث خسته شدن چشم و دلزدگی ساکنان خانه میشوند. صورتی کم رنگ گزینه مناسبی برای دیوار خانه شما است. مخصوصا زمانی که با یک رنگ پر رنگی ترکیب شود. به طور مثال اگر دیوار خانه شما صورتی است میتوانید از یک فرش طرحدار قرمز برای جلوه بیشتر رنگ دیوار کمک بگیرید. از دیگر روشهایی که برای اضافه کردن هر چه بیشتر رنگ در مدل دکوراسیون و دیزاین منزل میتوان کمک گرفت استفاده از اشیاء و وسایل گوناگون در فضای مدل آشپزخانه بدون اپن خانه است. وسایل هنری اضافه کردن رنگ به محیط خانه را بسیار راحت کرده است. از تبلوهای نقاشی گرفته تا وسایل دکوری هر کدام توانایی اضافه کردن رنگ به محیط خانه را دارند. یکی دیگر از راههایی که رنگ وارد فضای خانه میشود استفاده از برچسبها در مدل دکوراسیون و دیزاین منزل است.

  • میز گرد: حدود ۱۲۰ هزار تومان
  • ظروف و قابلمه: ۵ میلیون تومان، خرید از مکانهای مختلف
  • طراحی و تعویض سقف کاذب و کفپوش و …
  • اندازهگیری دقیق فضاها
  • دکوراسیون داخلی لاکچری
  • ضمانت پروژه
  • چیدمان مبلمان
  • در رنگ سفید برای دیوار نور طبیعی را در نظر بگیرید

kitchen decorationآن دسته از خانواده هایی که تصمیم میگیرند در دکوراسیون منزل خود از سبک روستیک استفاده کنند ممکن است آن را با سبک روستایی هم بشناسند. برای دکوراسیون داخلی کلاسیک می توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید و در واقع یکی از ویژگی های این سبک نظم زیاد آن است و اصالت و سنگینی خاصی در فضا حاکم می شود. در قسمت های مختلف سبک کلاسیک دکوری هایی قرار می گیرد که می توانید از هر کدام یک جفت تهیه کنید تا تقارن در فضا به صورت کامل رعایت شود. همچنین می توانید در سبک دکوراسیون کلاسیک از رنگ های مختلفی مثل کرم و قهوه ای و زرشکی استفاده کنید و ترکیب آنها در کنار وسایل چوبی این زیبایی را دو چندان می کند. برای پیاده سازی سبک کلاسیک در قسمت اتاق خواب می توانید از سرویس خواب کلاسیک استفاده کنید و همچنین آباژور های سرامیکی و غیره می توانند این سبک دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک را تکمیل تر کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دکوراسیون کافی شاپ لطفا به بازدید از وب سایت ما.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد